نقطه. سرِ خط!

آغازها و پایان ها به هم گره خورده اند...

نقطه. سرِ خط!

آغازها و پایان ها به هم گره خورده اند...

سیزده

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ

سرِ خط...

در 2 روزِ گذشته، شاید به اندازه 5 سال، بزرگ تر شدم.

دلم را به دریا زدم، نگذاشتم جور جنسیتم را بکِشم، حرفم را زدم.

و بعد، با دل نشین ترین پاسخ منفی در زندگی ام رو به رو شدم!

در چند لحظه، پر شدم از احساس های مختلفِ درهم پیچیده ای که باعث شد چند دقیقه بی اختیار،

اشک هایم بیایند پائین.

خدایا! سپاس از تو

نقطه.

۹۳/۱۲/۲۴

نظرات  (۱)

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

به گونه ای زندگی کنید که وقتی فرزندانتان ،

به یاد عشق ، عدالت ؛ صداقت و مهربانی می افتند،

شما در نظرشان تداعی شوید ... !

اندرو متیوس

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

 دعوتید به وبلاگی که به تازگی راه اندازی کردم.لطفا منو لینک کنید و اطلاع بدید که با چه اسمی لینکتون کنم بزرگوار.[لبخند]
پاسخ:
سپاس گزارم...
وبلاگ تون رو دیدم و جالب بود برام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی